Blog's Courses

http://www.dailyblogtips.com/wp-content/uploads/blogs.jpg http://1.bp.blogspot.com/_gzXSI8T1208/S2JmS5oNMSI/AAAAAAAAA_o/vsRRbcNir3s/s800/WebDesign6.jpg http://samudro.files.wordpress.com/2009/07/widgets1.jpg
Blog's Definition             Blog's Builder Websites Blog's Accessories

FAQ - Frequently Ask Questions - Pertanyaan Yang Sering Diajukan

For colleagues who want to ask something on my blog, please search first in the list of frequently asked questions below. If no, then please ask your question HERE.



List of Questions :
  1. What is the purpose of making blog "blog4master" ?
  2. I made this blog to share the knowledge I have about blog making techniques with blogspot facility, search engine optimization with Google's media, and various online marketing techniques.

  3. How much should you pay to obtain this information ?
  4. I do not peg the fees, free to all colleagues to obtain all the information, unless you want to explore further about internet marketing / planning to open an online shop, then please press the ORDER menu at the top of this blog.

  5. Can I copy the information in this blog ?
  6. Well, to this question, I might not answer NO, because whatever my answer, you certainly will copy it. Am I right ?? he he.. I allow you to copy the contents of my blog with one condition. Please put my site address "http://blog4master.blogspot.com/" in your blog to help increase the popularity of my blog or just copy my code below :


For now, I have not found the idea to write any more questions on my blog. So if you have questions that you want to add, please contact me via our contact menu HERE.

Regards,

Erwin Yulianto

Versi Indonesia :

Bagi rekan-rekan yang ingin menanyakan sesuatu di blog saya, silakan cari dulu di daftar pertanyaan yang sering diajukan di bawah ini. Jika tidak ada, maka silakan ajukan pertanyaan anda di SINI.

Daftar Pertanyaan :
  1. Apa tujuan pembuatan blog "blog4master" ?
  2. Saya membuat blog ini untuk membagikan ilmu yang saya miliki mengenai teknik-teknik membuat blog dengan fasilitas blogspot, optimasi mesin pencari dengan media Google, dan berbagai teknik pemasaran melalui media internet.

  3. Berapa biaya yang harus anda bayar untuk memperoleh informasi tersebut ?
  4. Saya tidak mematok biaya alias gratis kepada rekan-rekan semua untuk memperoleh semua informasi tersebut, kecuali anda berminat untuk mendalami internet marketing lebih lanjut / berencana membuka toko online, maka silakan tekan menu ORDER yang ada di atas blog saya ini.

  5. Apakah saya bisa menyalin informasi yang ada di dalam blog ini ?
  6. Hmm, untuk pertanyaan ini, tidak mungkin saya jawab TIDAK, karena apapun jawaban saya, anda pasti akan menyalinnya. Benar kan ?? he he..Saya mengizinkan anda untuk menyalin isi dari blog saya ini dengan satu syarat. Tolong letakkan alamat situs saya "http://blog4master.blogspot.com/" di blog anda untuk membantu meningkatkan kepopuleran blog saya atau silakan salin kode di bawah ini :



Untuk saat ini, saya belum menemukan ide mau menulis pertanyaan apa lagi di blog saya. Jadi jika ada pertanyaan yang ingin anda ajukan, silakan hubungi saya melalui menu kontak kami di SINI.

Salam,

Erwin Yulianto

Read Users' Comments (0)

0 Response to "FAQ - Frequently Ask Questions - Pertanyaan Yang Sering Diajukan"

Post a Comment